En lista, av mig, om mig, helt onödigt.

2012-05-07
- När jag är ensam brukar jag ibland prata med mig själv, samt kommentera saker jag gör (schizo varning)
- Det knäppaste jag gjort samtidigt som jag kört bil är att ta bort nagellacket. Alltså med remover å hela kittet.
- Påtal om bil så är jag nästan kär i min lilla bil. Den är så söt och gullig. Dock borde den vara lite kvickare.. hehe.
- Jag är otroligt lat när det gäller att städa. Har det aldrig äckligt hemma hos mig, men ligger saker överallt.
- MEN ibland får jag ryck och storstädar.
- Hatar att göra saker långsamt. Ska något göras så ska det gå fort.
- Förstår inte hur jag kunde leva innan jag fick min Iphone.
- Jag är otroligt klantig och har därför haft 4 olika Iphones under ett och ett halvt år (Tackar Gud för försäkringen)
- Så har alltså använt telefoner för ca 16.000. (Endast Iphones då. Har inte vågat räkna ut den totala summan på alla mobiler)
- Jag kan blåsa upp min mage så att jag ser gravid ut. Och då snackar vi inte "1a månaden gravid" utan snarare typ 8:e månaden...
- Om jag skriver något på facebook som ingen gillar, då brukar jag ta bort det...
- Tar nästintill aldrig egobilder på mig själv. För dom få gångerna jag känner "DAMN! nu ser jag bra ut!" och sedan fotar mig själv, så blir jag alltid så dålig på bilderna. Och då blir jag bara sur och ledsen istället hahah.
- Har bra självförtroende när det gäller min personlighet eller hur man ska säga. Däremot har jag noll självförtroende gällande utseendet.
- Hatar folk som gnäller på saker som dom KAN göra något åt, men ändå inte gör något.
- Det värsta som finns är när man pratar med någon om något man tycker är jobbigt eller liknande, och personen bara svara "mmm..." och sen börjar prata på om sitt. Personen kan lika bra säga att den tycker jag är tråkig direkt liksom.
- Folk som tror att dom kan och vet SÅ mycket mer än mig stör jag mig otroligt på. Kan du något jag inte kan lyssnar jag gärna och lär mig, men har man den attityden så blir jag irriterad.
- Förut kunde jag aldrig erkänna när jag hade fel. Men nu kan jag det.
- Just nu är jag ganska glad över tillvaron.
- Nu ska jag sova.

0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback