Dina lakan är konfetti

2012-05-05
Halloj! Det här med att blogga är inte min greeeej. Glömmer ju bort det hela tiden.
Aja. Har hänt en hel del på sistone. Både roliga och jobbiga grejer.

Just nu är jag trött och seg och vet inte vad jag vill göra ikväll. Och det var ju inte så roligt liksom.
Har förövrigt fått en blåtira. hehe.

Min snygga blåtira, woop woop. Eller nått. Och nej jag har inte fått en smäll eller något annat roligt. Har slagit i en krok inne på en toalett.


Igår var det en liten DK kväll som stod på agendan. Hela DK var samlat, nästan, förutom Martina som var barnvakt. Trååkigt!! Men vi andra hade en mysig kväll med god mat och mycket skratt, som vanligt med DK alltså.

Nej nu ska jag gå och smörja in min tattuering och försöka få reda på vad jag ska göra ikväll. Hej på er!

0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback