den elfte maj tvåtusentolv

2012-05-12
Idag har jag varit väldigt produktiv! Slutade ett, fixade lite smågrejer och åt lunch, sen kom Josse vid tre.
Då åkte vi och handlade lite osv, sen åkte vi hem till henne. Tanken var att vi skulle gå på promenad, MEN det blåste så mycket så vi orkade inte.
Så istället städade vi hennes rum och har hållit på mellan 5 och 12!!!!!!!
Dock med några pauser (hon skulle äta middag och sen jag)
Men vi städade inte hela tiden, utan rensade ur massa saker, vilket tog väääldigt lång tid. Så resultatet blev att vi eldade upp 5 kassar med massor av skolpapper.

Vi är inte helt klara än men nästan. Ska rensa garderoben i helgen bara. Och dammsuga å torka.
Men kommer bli awesome när det är klart.
Och något ännu mer awesome är att imorgon får jag sova HUR LÄNGE JAG VILL. Yeeeeeeaaaah.

0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback