When you move me, everything is groovy

2012-03-05
Tjolahoppsansa! Har varit lite dålig uppdatering här på dom senaste dagarna.
Men har jobbat tis-lör, och i fredagskväll var jag barnvakt (!!!!!) åt Savannah banana :)
Gick jättebra osv, Savannah var väl inte så impad av  mitt sätt att sätta på nya blöjor, men är det första gången kan man ju inte förvänta sig så mycket..

I lördags var jag med Josse, vi satt hos henne ett tag, sen gick vi till Träffen, åkte till Tomtom och sen hem.
MYCKET spännade kväll.. naaaat.

Igår så skulle jag hem till Thessan för att fira henne (hon fyller 20 IDAG nämligen)
Men eftersom att jag är tidsoptimist (stavning?) så trodde jag det skulle gå snabbt att göra hennes present.
Men.. eheh. Tog hela dagen, så var hos henne och Mattias runt.. halv åtta? haha.

Hon vart iallafall glad för presenterna :)
Sen kollade vi på BB, hade utröstning, alla var autonominerade, men det vart tyvärr Mattias som fick ta smällen och lämna oss. Så går det när man kissar på kamerorna på fyllan! Ajabajaaa

Idag är jag ledig, och det är tur för jag känner mig inte så jättepigg. Snorig, ont i halsen å varm.
Så ska strax lägga mig i soffan och kolla på Drive.

Vi höres!


0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback