Therese 20år!

2012-03-05
Idag fyller Thessan 20år!! Woop woop.
Har känt henne sen jag var 15, skulle fylla 16. Var på sommarlovet mellan 9an och första året på gymnasiumet som vi lärde känna varandra. Från första gången jag träffade henne har jag alltid kunnat prata med henne om ALLT. Berättade halva min livshistoria första gången jag träffade henne liksom.
Men nu ska jag inte skriva massa old stuff här, utan nöjer mig med att säga GRATTIS och lägga upp två bilder!

Tuffa tjejer som står och shottar smuggelsprit utanför polisstationen. *buuzzIiiIiigt*

En lite seriösare bild på oss, som är snart två år gammal. Jisses vad tiden går fort!


1 Kommentarer

2012-03-05 @ 15:13:38

härliga bilder på er!

Och grattis till Therese!! =D



Kram!




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback