Soft helg

2012-03-25

Har haft en skön och hyffsat lugn helg, fredagen bestod av tv-tittande med Josse och sen en tripp till nt då vi agerade taxi åt Christin med vän. Lördagen bestod av jobb och sen sleepover party hos thessan. Mucho mysigt! Fick även prova på att dela säng med en 2,5 åring. Att en sån liten människa kan ta så stor plats förstår jag mig inte på. Men eftersom att savannah är världens sötaste så får hon ta stor plats/ligga halvt på en. Så min helg har vart helt perfekt. Nästa helg ska bli lika bra, dock väldigt mycket vildare då det vankas födelsedagsfirande!
Eftersom jag jobbat hela helgen och ska upp 6:30 imorgon så är det en väldigt trött bea som slänger sig i bingen.


0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback