Cleaning in progress

2012-03-22
Har haft en riktigt skön dag idag i vårvärmen!
Har hängt med Josse, städat och skurat hela stugan och tagit en sen lunch på donken.
Avslutade Josse-hänget med att gå en promenad på ca 1 timme. Fick dock världens skavsår som tack för att jag rör på fläsket. Men men, inget å vara bitter över!

Har dessutom bäddat med nya sängkläder i sängen, och alltså, finns det NÅGOT bättre än att krypa ner, nyduschad i en säng med nya lakan??
Tror fan inte det alltså.. eller, det är ju såklart ännu bättre om man har någon att krypa ner tillsammans med. hehe.
Men annars så är nog en nybäddad säng svårslaget.

Hade ingen säng-relaterad bild haha, så tog en gammal. Min sängsida är den finbäddade, kaoset är Toves sida. (bild från typ 2006 el 2007?)


1 Kommentarer

2012-04-24 @ 19:54:35

Hahaa åh,den gamla goda tiden! Min sida var ju cool och upprorisk skulle jag vilja påstå.




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback