Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

2012-04-20
Lyssnade på Håkan Hellström medans jag duschade, vilket var jäkligt länge sedan.
På senaste tiden har det bara varit nån låt då och då, men som sagt, ikväll lyssnade jag iallafall på honom
och han är fortfarande jävligt bra.

Och påtal om Håkan Hellström, så vart det en liten rolig konversation mellan mig och DJ:n på Mobergs i lördags:

Jag: Kan inte du spela Ramlar med Håkan Hellström?

DJ: Sorry, jag har inte Håkan..
Jag: Vad är du för sorts DJ egentligen!?!?

DJ: Club/house DJ.
Jag: Jaaa men då borde du ju ha Håkan, han har faktiskt gjort en låt som heter "Klubbland" och det är ju club!!


Logiken låg alltså på topp sådär runt halv två snåret på lördags kvällen.
Han lovade iallafall att han skulle spela Den Svenska Björnstammen å klappade mig sen på kinden, så ja. Då kan man inte bli sur liksom, lika bra å le och dansa vidare. Dock tror jag aldrig att han spelade DSB, men ändå.


0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback