har blivit av med oskulden

2012-04-25
Woop woop!!!
Nu har jag tattuerat mig, tjohoooooohohoho!!!!!
Kommer bild imorgon eller om några dagar (har fortfarande plast på vettni)
Än sålänge gör det inte ont *peppar peppar ta i trä*. Så hoppas att det inte kommer göra massa ont sen.
Tog iallafall bara typ 15 min max att göra den.
Och måste ju säga att det är den mest konstiga smärta jag varit med om. Imellan åt kändes det som om någon stack en med små nålar, (ganska logisk känsla iofs kanske) sen rätt som det var kändes det som om man brände sig, och den värsta känslan var nog när det kändes som om någon skar i en med kniv.
Och IBLAND gjorde det inte ens ont.
Stackars Tessans hand tappade känseln och färg. Men men, jag var ju tvungen och krama om någonting liksom.

Hur som, bild kommer imorrn som sagt! Nattiiii

0 Kommentarer




Säg vad du tycker!



Du heter? *
Kom ihåg mig

Email *

Har du någon blogg? *

Kommentar

Trackback